Freitag, 12. März 2010

Viata e frumoasa!

Continuare .......
Directorul incepe sa tuseasca un pic stingherit ... Se apropie de birou ,deschide un catalog ... ma mai intreaba inca o data cum ma numesc ,uita sa mai faca cerculete ....
GAnditor si cautand numele prin catalog ... :_Si la mine ,cum stai mai tovarase ?
Doi zece ,pana acum !
Inchide catalogul ,se uita un pic afara la fulgii de zapada ,schimba tactica si se indreapta glont spre mine .Se propteste in fatza mea ca un soldat la raport si-mi spune cu o voce ragusita :Tovarase ,daca ai probleme cu cineva ,la vreo materie ... un profesor imi spui ca eu rezolv .... si-mi arunca o privire libidinoasa ,trecandu-si varful limbii violet peste buzele cenusii ,uscate ... Inainte de a avera timp sa-mi revin ,isi strecoara o palma mica cu niste degete patrate pe talia mea incercand sa ma apropie de el ...Era cu cel putin 20 cm mai mic decat mine ...L-am impins cu repulsie si violenta ,cu toata forta mea de sportiva ...Era sa cada peste un fotoliu .Cu o privire animalica mi-a spus :Stai in pizda ma-tii ,ca doar nu-ti fac nimic !
Atunci nu ma atinge in pizda ma-tii!Eram asa de furioasa ,as fi vrut sa-l calc in picioare !Sa joc fotbal cu el in biroul acela capitonat din care nu se auzea nimic !
Disperat si-a impreunat mainile si cu o voce tremurata si subtire de baba isterica a inceput sa ma implore ...sa nu spun la nimeni ,nu s-a intamlat nimic ... pensia ..cariera ... nu auzeam decat franturi ..cateva minute cat o vesnicie ... Simteam o scarba infinita dar mai ales furie ....
Am iesit afara . Vraja fulgilor de nea se destramase ... Lacrimile fierbinti se ingramadeau pe obrajii mei ...De ce oare ...?De ce m-a ales pe mine ? De ce si-a imaginat ca ar putea avea o sansa la mine ? De ce eu ? Am gresit cu ceva? Sunt poate prea exuberanta ? Comportamentul meu face un barbat sa creada ca se poate ...? O mie de intrebari ... si nici-un raspuns?
Ma simteam murdara doar de la o atingere ... Mana aceea cu decete patrate ..un om care ar fi putut sa-mi fie bunic ... ! "Sioarecioaica" ma astepta ... M-a chemat la ea in camera . Am alunecat intr-un fotoliu si am inceput sa plang si mai tare ...Eu bataioasa ,eu luptatoarea ...eu cea care-i fac pe altii sa planga ... Eram la pamant ..Ea ma mangaia pe par ,cu vorbe calme ,profunde ,adanci ..materne .Intr-un tarziu mi-a oferit o tigare .Am privit-o surprinsa si recunoscatoare:Stiu ca fumezi !
Apoi mi-a explicat ca nu sunt singura ... "pe care a pus ochii" distinsul nostru director ..Dintotdeauna a avut relatii cu o ...sau mai multe eleve ... Incearca,daca -i merge bine ,daca nu ...nu .Nu .Nimic din atitudinea mea nu l-a incurajat ! Nu trebuie sa ma simt jignita atunci cand un barbat imi face o propunere indecenta ... sa ma simt femeie ... poate chiar flatata ....! Ma uitam la ea si nu-mi venea sa cred .. E asa de brutala trecerea de la inocentza la maturitate ? Da .Atunci am fost jignita ...furioasa ..ca acel batran pervers a vazut in mine o femeie ... dar in seara aceasta am fost flatata ...placut incantata ca acest barbat a vazut tot ce a vazut un alt barbat acum aproape 30 ani .
. Ce frumoasa este viata !

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen