Freitag, 5. März 2010

Viata e frumoasa!

Intr-un foarte vechi cantec italian se spune cam asa :Viata e un joc
Bate cartile!
Cine castiga rade,
Cine pierde plange.

Eu as complecta :Jocul devine mai frumos cand inveti sa razi si atunci cand pierzi !
Italienii cred ca mai mult dacat noi isi traiesc viata ca pe un joc ...Nu iau mai nimic in serios ,nici macar pe ei ..Le place teribil sa se auda vorbind ,chiar daca mai tot timpul spun prostii ! De foarte multe ori am regretat ca nu am avut o minicamera la mine in ultimii 20ani ;as´fi realizat niste comedii superbe sau poate ..."filme cu prosti "!Azi mi-am amintit de Enrico .Acesta este "un polentone " -mai precis mamaligar ...asa se numesc cei din nord .Enrico ,mi-a fost aproape opt ani coleg . E un tip gen bivol ,cu un spate puternic ,arcuit ca pentru lupta ,cu picioare subtiri infipte intr-un cur micut ,cu o ceafa de taur ,cu un par vesnic slinos ,cu niste ochi albastri si inexpresivi ca de gascan ,cu niste maini reci si umede cu care se tot scarpina la genitale si cu un miros de corp de parca ar fi decedat de o saptamana ... in rest ..baiat bun !
Enrico mai avea si calitatea de "Directore" in ultimii cinci ani ...timp care nu i-a fost suficient sa retina adresa si numarul de telefon al "institutiei " pe care o conducea ...S-a salvat totusi retinand numele ...si cand trebuia sa dea si adresa se intindea cu telefon cu tot ca sa vada tablia din coltul strazii ...si o citea pe silabe ,dar tot gresit .
Directore ,se "asculta cu placere " vorbind ,ca noi nu-l mai ascultam demult .La el cam toate frazele incepeau nostalgic cu ..."La noi in ITALIA .....Si se terminau inevitabil cu "..intreab-o pe Claudia!"( ea fiind partenera lui de viata si "martor" ).In timp ce povestea ,se scarpina fara incetare .."la chitara".Cand se referea la spatii sau distante ,incepea sa topaie cu pasi adaugati ,cu bratele intinse ca un avion militar in picaj ... pufaind ,trosnind ...numai fum nu scotea ! Se inrosea la fata ,se aprindea ,isi dilata pupilele ,incepea sa se balbaie ,se jura ...ca terasa matusii lui ,care decedase deja de 30 ani ....se intindea "de laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...." si ..."paaaaaaaana la....."
Cateodata venea obosit frant si povestea cu lux de amanunte noaptea furtunoasa pe care a avut-o cu a lui Claudia ...cu preludii si postludii interminabile ,cu pervesitati si "giochetti di amore"nemaiauzite ...cu lumanari ,prosecco etc.La putin timp aparea Claudia ,proaspata ca o floare ,impodobita ca pomul de iarna ,vopsita ca sorcova-vesela ... Magnetizati se repezeau unul la celalalt si se pupau de vreo 20 de ori asa-n cioc precum pizigoii cand isi impart o räma...(o chestie destul de scarboasa pt spestatori ) .Dupa care Claudia ,satisfacuta inspira adanc ,tragand din nas o flegma pe gat ,cu niste sunete tabagice de elefanti infuriati ...El se "dadea ranit " dupa noaptea fierbinte ...iar ea ii reprosa matern :E vina ta ca ai citit pana la cinci dimineata si ai adormit pe sofa ,in salon ! Enrico ranit in mandria lui de mascul incepea sa pufaia ca o locomotiva :Ma dai ,cosa dici .... no .... !
Dar cel mai amuzant era "directore " ,cand povestea de amorurile apuse ...! Era atat de credibil si se catapulta in timp asa de real ,traia momentul atat de intens incat ori te simteai jenat ori radeai cu lacrimi ... Una din cele mai frumoase amoruri a foast asta -Enrico povesteste :Cand aveam eu discoteca ,Doamne cate femei am avut ...cateodata si zece pe seara ...VI JURO!Era una asa de frumoasa ,ca ar fi putut fi model .. Era perfecta intelegeti ? Avea un corp ,ca o statuie de marmura ..o piele ..matase ! Niste sani ..scluptati ..uite asa-i stateau ... si arata cumva in sus ....Avea niste craci ..de nu se mai sfarseau ,un bazin ingust de innotatoare... Niste ochi verzi ca marea ...si ce buzeee avea ,senzuale ...moi ...si ce stia sa faca cu ele .... Eram turbat dupa ea ... Ce mai ... era sa-mi las nevasta pentru ea ... Si era o nebuna ,avea o fantezie si o pofta de amore -....Peste tot ,oricand ,oriunde ..nu avea tabu-uri ..DAR AVEA O NEBUNIE :Asta voia tot timpul actului sexual sa-i vorbesc italiana ...Intr-o noapte ,dupa ce ma innebunise ,ma extenuase .. cand eram la punctul culminant ..ma trezesc suspinand ..TI AMO ;TI VOGLIO BENE.....Si nu-mi mai trecea nimic prin cap ..eram ca un disc stricat ...Ti amo ,ti voglio bene ! si dadeam din cur ... Asta si ea infierbantata si dornica ..urla :Spune-mi ...da ...spune-mi ...spune-mi mai multe ...spune-mi altcevaaaaaa!Eu disperat ,nu mai gaseam nimic ,eram disperat ...aveam cum dracu se zice ..."bleckaut"..eram gol ..incercam sa ma salvez cumva ,ca inecatul cand se agata de pai ..si foram in memorie dar nu gaseam nimic .... ma blocasem acum pe ...SEI BEEEEELLLLA AAAA!SEI BEEEELAAAAAAAA!O simteam cum iese din joc si o doream ca un nebun ...In clipa aia "providenta " imi aminteste ca eu eram nebun dupa fotbal ...si aveam toate rezultatele din ziua aceea proaspete in memorie ... Ca un copil care-si aminteste brusc poezia uitata incep sa ragnesc :Lazio Roma-ACParma due a zero
Brescia-Bologna -quattro a uno
AC Milan-Udineze-uno a zero
Samdoria-Modena tre a due
InterMilan -Perugia zero a zero ....
Si toate scorurile veneau . ..iar ea nu stiu ce intelegea ca se cambra ca o leoaica si gemea de placere ...cerandu-mi sa continui ...sa nu ma opresc ... Iar eu urlam ca disperatu si dadeam din cur...
Lecce -Udineze zero a tre ....
Siena -Jventus ...due a quattro
Obosit si aproape fara suflu ... adauga .: Ce mai ... asta a fost cel mai lung orgasm din viata mea ... Ce femeie dom´`ne si ce fiiiiga picola avea ...!
Iar noua
ne curgeau lacrimile pe fatza de atata ras ... Enrico se uita la noi si incheia VI JURO !
Nu stiu cat de reala e aceasta poveste ,dar nu-i asa ca frumoasa ! (SA VA CONFIRME ENRICÒ)!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen