Samstag, 20. März 2010

Viata e frumoasa!

Cand eram la scoala ,vorbeam cu colegii ,cum ar fi daca peste noapte ne-am trezii toti cu pasapoarte ...!? Era o "utopie" pe vremurile acelea ,probabil echivalenta cu intrebarea pe care as putea sa o pun eu acum nepoatei mele Ioana ,daca vrea sa mergem in vacanta pe LUNA ,sau pe SIRIUS? Toti colegii mei visau Parisul ,Venetia,Hamburgul ,Monaco.. ...AMERICA,CANADA,AUSTRALIA...
Eu visam EGIPT,PIRAMIDE ,VALEA REGILOR...Cum mai tot timpul eram inconjurata de baieti ,unul mai nebunel m-a intrebat revoltat :Ce dracu crezi ca o sa vezi in pustietatea aia ?Nisip ,cactusi ,beduini si niste pietre puse una peste alta ...! Si apoi o caldura de-aia de vreo 45 grade ...si-un pisat de camila !
Avea ceva dreptate "claponul" ...dar ca sa nu bat in retragere am argumentat convinsa :Uite
ma ,vreau eu sa scriu cu mana mea PULA pe piramida lui CHEOPS!Si mai vreau sa ma pis in MAREA ROSIE ,sa-i mai ridic un pic salinitatea!
DE cate ori ma intalneam cu prietenii din scoala , incepeau sa rada de la distanta ...
Ani mai tarziu ,cand ne-am "trezit " cu pasapoarte in maini ,multi au uitat de visurile din copilarie ,si au plecat acolo unde i-a purtat destinul ...Eu as vrea sa-i spun "claponului" ca si visul meu s-a realizat ! (ma rugam doar sa nu fie vre-un roman prin preajma ...macar cat fac o poza ..cu "VISUL"!).
Dar lasand gluma de-o parte ,Egiptul este o tara minunata ,care merita vizitata daca bugetul va permite ...Kairo ,Gisehul,Luxorul ,Memphisul...Nilul...Totul este foarte frumos , interesant si misterios .Clima e superba ,egiptenii sunt foarte primitori (stiu ca turismul este painea lor!) ...
Viata e asa de frumoasa ,nu uitati sa o traiti ..AZI!

2 Kommentare:

  1. Bravo Ela ! Felicitările mele pentru că ți-ai dus visul la îndeplinire !
    Îmi placi foarte mult. Te aștept pe la mine.

    AntwortenLöschen
  2. ...caci maine poate fi prea tarziu...

    AntwortenLöschen