Freitag, 12. März 2010

Viata e frumoasa!

In seara aceasta am lucrat pana tarziu ...Sotul meu e plecat cu afaceri pentru cateva zile in alt oras asa ca am chemat un taxi .Aici exista taxi special pentru femei ca sa nu fie constranse sa se afle la ora tarzii pe strazi ... A venit un tanar foarte dragut ,sub 30 ani ..cu trasaturi marcante ,ochi mari -negri ,par bogat -ondulat ,buze carnoase -senzuale si un charmant accent frantuzesc...I-am dat adresa . A inceput imediat cu complimente .Am incercat sa-i infranez elanul ,banuind ca vine din una din fostele Colonii Franceze ... explicandu-i ca sotul meu este Persian . (mizam pe faptul ca marea majoritate sunt de religie musulmana si au foarte mult respect "intre ei -fratii musulmani ") Nu functioneaza mereu ,dar merita sa incerci ! Intr-adevar ,venea din Algeria si si-a marturisit regretul ca nu are "sansa " sa ma cunoasca mai bine .."asa o madame superba si interesanta ..dar poate am o "amica " neaparat de varsta mea ... ca vrea o relatie stabila ..ca de amoruri de-astea trecatoare ...e satul ... !
Ma uitam la el amuzata ... Era un barbat foarte frumos ,vorbea cu pasiune ,cu convingere ...In taxi suna un "Chanson d´amour... cred ca Lucienne Delyle.... Iar peste aceasta muzica se suprapunea vocea lui baritonala ,cu inflexiuni metalice si calde in acelasi timp ... mirosul de corp spalat proaspat cu un iz decent de Terre d`Hermes...si o unda de virilitate ce facea sa vibreze aerul ... si o bucla razleata ,stralucitoare si obraznica ... pe care mi-ar fi placut sa o ating .Sa uit pentru o clipa timpul ,locul si varsta ...sa spun :Hai mon Amour ,meine taxi nach Paris .... hai sa ne iubim ,sa uitam de toti si de toate ...sa ne iubim cu nerusinare,ultima noapte de amore ,iar in zori putem sa murim !
In timp ce gandeam asa l-am intrebat zambind ,de ce-si doreste "o amica de varsta mea ? " Mi-a raspuns promt si sigur ca-i plac femeile mai in varsta ,pentru ca stiu sa iubeasca neconditionat ,sunt calde si tolerante ! Interesant !
Cand am coborat ,a avut grija sa-mi strecoare o carte de vizita ,asigurandu-ma ca-mi sta oricand la dispozitie ...!
Barbatii ....!Cand am incetat sa nu ma mai simt jignita ...? Cand am inceput sa ma simt flatata?
Si dintr-o data mi-a aparut in minte o imagine cu aproape 30 ani in urma ... Eram o adolescenta nebuna ,visatoare ,vesela si teribila ...ca orice fetita de 17 ani ... Stateam la internatul unui oarecare liceu bucurestean si ma pregateam sa plec la antrenament ...Pedagoga ,o sorecioaica cu niste dioptrii cat fundul sifoanelor ,cu niste buze mici si subtiri care frematau neincetat se apropia cu pasii mici si repeziti ...Eu tocmai ma rasuceam incantata in oglinda din camera .... Imi pusesem pentru prima oara "cojocul" facut dintr-o haina mai veche a tatalui mei ... Era cambrat pe talie ,abia imi acoperea fundul ... avea o blanita la baza gatului ,precum "cazacele rusesti " si-mi venea de minune ... Abia asteptam sa aud interjectiile si onomatopeele colegelor de echipa ...Nu vedeam ora sa se raceasca vremea ca sa pot sa-mi "etalez" gratiile ....Tocmai imi puneam un pulover alb cu stelute de iarna "asazisulmodelnorvegian"...in ton cu starea mea euforica , provocata si de dansul zglobiu al fulgilor de nea si poate al florilor de ghiata pictate de un mare maestru pe-geamurile din camera ....crezand ca sorecioaica-si poarta pasii repezi spre alte camere ,cand usa se tranteste la perete si ea total in panica ma intreaba :Felicia ,ce-ai facut ? Te cheama directorul ! Eu ..habar nu aveam ! Ce naiba facusem ? In ultima vreme nu batusem pe nimeni ,nu fusesem impertinenta cu nici-un profesor ... deci :habar nu aveam si-n plus ,trebuia sa merg la antrenament .Imi pun deci haina fara sa ma inchei la nasturi si plec hotarata spre cabinetul directorului .Am batut de cateva ori dar cum nu mi-a raspuns nimeni inainte de a ma hotari sa plec am zis sa incerc sa deschid .M-am trezit intr-un cabinet imens ,cu usi capitonate in piele bordo ,cu niste tinte mari aurii ,in ton cu canapelele ,fotoliile si biroul masi din lemn scluptat ..totul de un prost gust deasavarsit ...iar in mijlocul acestui decor statea infipt "directorul" exact ca o " pralina pe coliva "... Era un tip in prag de pensie ,cu par grizonat ,tunsoare comunista ..fata hexagonala ,falcoasa de taran ...privire de viezire sfredelitoare si o dictie de te dureau timpanele . Am spus buna-ziua ,m-am prezentat si am ramas langa usa in asteptare .
M-a privit lung ,ca pe un tablou abstract pe care nu-l intelegi ... Apoi si-a isurubat tacticos ,cu miscari sigure o tigare fara filtru intr-un port-tigaret pretentios ... a inceput sa scoata fum ,facand cerculete .. strangand si rotunjind buzele ..imagine ce-mi amintea de curul motanului meu asa cum il vedeam eu la patru ani cand ii ridicam coada sa vad ce are sub ea ...
....-- Määääääääääääääääääi tovarase ...,ia ... spune-mi ...cum stai cu notele ..eh?
-Foarte bine .
--Cum ..mai tovarase .... määäääääi... printre doua cerculete strecurate prin "curul de mitza .... adica nu ai tu probleme cu nimeni määääi ?
-

Nu .Cu nimeni !

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen