Samstag, 20. Februar 2010

Viata e frumoasa!

Seneca zicea cam asa :"Inainte de a deveni batran,voi avea grija sa pot trai bine ,la batranete ,voi avea grija sa pot muri bine ." Ultima intalnire cu bunicul meu ,a fost o lectie de viata .Am inteles ca am uitat sa privesc in jurul meu .Viata mea se desfasoara cu ochii pe ceas ... Totul este programat minutios ! Dumnezeul nostru este BANUL ..biserica noastra este BANKA ..A fost o trezire si-i multumesc pentru asta .Din ziua aceea am inceput sa-mi pun intrebari ,am inceput sa gasesc timp sa privesc o floare ,un fir de iarba ,un pui de pasare ...viata ! Plecarea subita dintre noi a catorva prieteni ,anul trecut ,m-au facut sa inteleg cat de efemeri suntem !
Ati fost plecati in concediu pe un alt continent ,alta cultura ,alta religie ,alta mentalitate ,alt cer ,alt apus de soare ..alta mancare de peste? Ei ;eu cred ca orice om relativ normal ,incearca sa ia cat mai multe amintiri cu el ,face o lupta contra-cronometru ,viziteaza tot ce se poate vizita ,testeaza mancarurile traditionale ,gusta fructe exotice ,se pozeaza cu elefanti ,maimute ,camile sau crocodili ...Imaginati-va ca fiecare zi petrecuta aici e o zi de concediu ...Nu lanceziti pe plaja cu bucile la soare ... Miscati-va ,radeti ,iubiti-va ,certati-va (daca asa va place ! ) dar traiti ! Si daca se poate de-acum ! Nu asteptati ca sa va spuna doctorul ca mai aveti doua luni "de concediu "! Voi sunteti Bossul propriei vieti !Dimineata cand va treziti faceti-va cadou inca o zi de concediu ! Si nu uitati sa va spuneti ca o meritati din plin !

1 Kommentar:

  1. Stii ce imi place cel mai mult la ceea ce scrii? Faptul ca fiecare postare transmite un mesaj clar : VIATA E FRUMOASA...si faptul ca fiecare postare e o lectie de viata, o filosofie pe o tema draga mie, viata! Sunt evenimente care ne fac sa privim viata cu alti ochi. Un astfel de eveniment a fost pentru mine venirea pe lume a copilului meu...pentru ca incep sa vad cu alti ochi si viata in sine si intamplari din trecut neintelese pana acum , dar si oameni dragi mie, care fac parte din viata mea, parinti, bunici....Acum inteleg sensul celor doua cuvinte si stiu clar ce vreau sa iti spun cand afirm "TE IUBESC!Multumesc ca existi!" Te pup.

    AntwortenLöschen