Freitag, 19. Februar 2010

Viata e frumoasa !

Buna ! Sunt Felicia .Desi nu mai sunt foarte tanara ,"mi-e traga viata pan´ la lacrimi "...Daca intelegeti ce vreau sa spun !
Sunt plecata de multi ani din Tara Si cum toata familia e acolo vin destul de des "acasa " .De la an la an vad schimbari placute si ma bucur ,dar ma ingrijoreaza pasivitatea oamenilor ,a romanilor in general ... Nu stiu daca sunt doar apatici sau .. nesimtiti ?!?! Cert e ca de la an la an (eu asa simt )devin mai "absenti " .Sa fie doar o boala nationala ?
Daca incerci sa-i scoti din letargie ,devin certateti ..
Am intrat de pilda intr-o agentie de voiaj -cred ca asa se numeste .Eram insotita de un nepot de vreo doi metri si voiam sa cumparam un bilet de avion pt Spania .In spatele unui birou se afla o tanara deosebit de frumoasa ,micuta ,cu o mare de par care se revarsa peste ea ..Am deranjat-o cu un "buna-ziua " la unison cu nepotul meu ,ca asa se face in familia mea ! Ne-a ignorat total si a continuat cu calculatorul ,grabita si concentrata ,de parca ar fi sunat o partitura de Mozart! Dupa sunetele care se auzeau cred ca era un "joc" interesant .Dupa cateva minute buuuune (care mie mi s-au parut o vesnicie!) a catadicsit sa ne arunce o privire agasata si un Daaa? plictisit .
Am raspuns sec :DA CE ?Cu un ton aproape irascibil ,raspunde : DA ..Ce doriti ..? I-am spus ca vreau doua kg de rosii ,doua de ardei ..si poate ceva patrunjel ! M-a privit de parca ar fi vazut un extraterestru ...si mi-a explicat ca acolo e o agentie de voiaj ! I.-am amintit ca era si cand am intrat noi !

1 Kommentar:

  1. Romanica, tara trista....Dumnezeu i-a dat de toate, pacat de oameni....:(

    AntwortenLöschen