Freitag, 19. Februar 2010

Viata e frumoasa !

Cineva zicea ca viata ne-a fost data fara sa o cerem si ni se va lua fara sa fim intrebati .. Cunoasteti pe cineva care are relatii acolo "SUS" sa mai prelungim putin contractul cu Viata ?! In fiecare dimineata cand ma trezesc ,ii multumesc cuiva ca exist ,ca nu ma doare nimic ,ca pot sa ma bucur de tot ce am ...dar mai ales de familie ! Si daca tot vorbim de familie ,familia mea s-a marit acum cu un membru ..Se numeste Ela si are doua luni si zece zile ! E cel mai frumos cadou pe care putea sa mi-l faca viata ! O sa va povestesc alta data despre ea !

Azi ar fi fost ziua bunicului ,daca ar mai fi trait ,dar a plecat acum doi ani ! Ultima oara cand ne-am vazut ,statea intr-o pozitie relaxata ,picior peste picior (in lung ),asa cum stau barbatii inalti , cu picioare lungi ...si privea cu ochii unui tanar indragostit intr-o directie .. I-am urmarir privirea cu sentimentul ca fac ceva nepermis si am simtit ca mi se opreste respiratia de atata frumusete ! Era un petec de cer ,asa cum ne imaginam noi ca este Paradisul ,un mar inflorit in alb si roz ,ca un imens buchet de flori ,o iarba de un verde crud ,presarata cu2 narcise ,zambile ,albe ,galbene ,roz ,mov ... Era atat de simplu si de frumos incat mi-au dat lacrimile .. Acum ma observa bunicu ... Fata mea , atata timp cant o floare ,un ciripit , un cer senin iti mai spun ceva ...merita sa traiesti ! Pentru el a meritat 92 de ani !

1 Kommentar:

  1. Ieri am auzit la tv ceva asemanator....adica nu poti alege cum sau cand vei muri, dar poti alege cum sa traiesti...Daca dezbateam antiteza viata-moarte acum 14 ani probabil ca spusele mele ar fi fost diametral opuse celor de astazi...dar astazi...privesc si viata si moartea cu alti ochi...ma bucur si ptr nimicuri si asta face viata mai frumoasa....incerc si sa traiesc frumos si asta face moartea mai acceptabila. La momentul asta pot spune ca ma simt mai pregatita sa mor decat sa traiesc mai mult de 60 de ani, dar lucrurile si oamenii se schimba in timp, asa ca probabil peste 1 an nu voi mai gandi la fel. Intr-adevar, tataie batran a fost un om simplu si bun care stia sa se bucure de tot si cand s-a plictisit sa se tot bucure...a intrerupt si contractul asta cu viata. Ca sa termin, as spune ca nu conteaza cat traiesti ci este extrem de important (atat ptr fiecare dintre noi, cat mai ales ptr cei care ne inconjoara) sa te straduiesti sa traiesti frumos. Asadar, sa traim frumos zic:)

    AntwortenLöschen