Dienstag, 6. April 2010

Salsa rosa!

Deci un Paste Inedit!Fara oua rosii ,fara familie ! Noua mea prietena mi-a facut un ceai verde ,o prajitura ...A insistat sa ma asez pe un pat special de masaj ...M-am simtit foarte bine .In timp ce ma rasfatam cu masajul ,mi-afacut si legatura pe net cu familia ...Un Paste aproape fericit!Apoi a venit si partenerul ei de viata .Un domn micut ,trecut de 60,maiorchin adevarat.,jovial si prietenos .Seara mi-au propus sa ne intalnim din nou sa mergem la Disco.Au venit si m-au luat cu masina de la hotel .Ajungand acolo ,in loja care era rezervata pentru noi erau cateva perechi de maiorchini ...ceva intre 60 si 99 ani ...(cred ,nu pot sa apreciez bine varsta ...)Cert este ,ca erau foarte eleganti ,mai ales doamnele ! Pareau impaiati ! Cand se ridicau si mergeau pe pista de dans parca erau teleghidati....!Acelasi ritm ,aceleasi miscari ....!Iar ochii se umpleau de viata !Chiar simteam cum se privesc cu dragoste ...cu dragostea amintirilor !
Tot in loja noastra era un domn ,tot maiorchin cu parul alb ,cu ochii albastrii lipsiti de expresie ,cu o gura micasi "pungita" ,ca acei batrani fara dinti !(Avea dinti dar cred caerau cei de rezerva !).Ma privea absent si bea tacut o apa minerala ..La putin timps-a ridicat si plutind spre mine m-a invitat la dans!Era foarte fragil ,avea niste maini atat de reci ,un ten de ceara ...incat ma minunam ca mai e viu ....!Avea un mod foarte "sexi" dea-si misca buzele ... ca un peste cand ajunge din gresala pe o plaja ...si se lupta sa mai supravietuiasca putin ...Ritmul de dans era bestial! Isi flexa usor genunchii in fatza ,in timp ce facea ca pestele ....si-si dadea ochii peste cap ...Tot aveam senzatia ca o sa lesine si aveam tendinta sa-l sprijin sa nu cada naiba jos ...La al doilea dans au inceput sa i se incalzeasca mainile ....in timp ce-mi susura .....-nu pot sa spun la ureche ,ca nu ajungea decat pana la sani ....-deci imi susura intre sani :Ti chero ,un baso d-amor....ce i se parea mai semnificativ din versurile cantecelor !
La al treilea dans a inceput sa i se miste si prin pantaloni ceva ... Deci nu putea fii decat o minune Dumnezeiasca ...pentru ca muzica era relativ calma ,apa minerala nu are efecte din acestea nedorite ...iar eu nu cred ca sunt asa de sexi incat sa .....
Mi-am comandat un gin-tonic ! Incepuse sa mi se para totul putin cam macabru ....Prietena mea mi-a spus ca "mai tarziu" adicadupa miezul noptii vin "si mai batrani" ! Am ramas socata ! Am intrebat-o dacavin cu parintii ,adica insotiti de parinti?
Am dansat toata seara ... Batranelul meu care parea VIU ... se lipise de mine ca marca de scrisoare ....Pe la ora doua noaptea s-a retras in glorie cu o strangere de mana ,o inbratisare si un
Adios ,guoapa! (e aproape un compliment).
A fost o seara frumoasa ,dar cumva ciudata ...!M-a facut sa simt gustul amar al batranetii ...! Simteamca nu e locul meu acolo ...dar totusi era un avertisment ...!Oare cume bine sa inbatranesti? Sa lancezesti ca nemtii inaziluri impersonale ,unde reprezinti doar un numar ?
Sa-ti terorizezi familia in Romania cu toanele si bolile tale?

Sau sa-ti misti oasele ruginite in ritmuri de salsa?

1 Kommentar:

  1. Este atat de simplu raspunsul acum cand batranetea este inca departe de noi...dar Dumnezeu stie ce ne este rezervat pentru acele ultime episoade inainte de caderea cortinei:(

    AntwortenLöschen