Montag, 12. April 2010

DIe Zeiten ändern sich und wir mit ihnen-schrieb der Dichter Ovid.

Da ...asa zicea Ovidiu! Timpurile se schimba si noi cu ele! Cum se schimba "Timpurile? " Pentru mine ...prea repede ! Nici nu stiu cand trec saptamanile ,anotimpurile ..! Imi amintesc cum asteptam vacantele cand eram micuta ! Mi se pareau eternitati.... ! Acum trec foarte repede ! Imbatranim? Poate trece timpul altfel de la o varsta la alta? Se spune ca batranii devin la fel de nerabdatori precum copii mici ,chiar mai rau .De ce oare?
Eu simt ca am devenit mai inteleapta ,mai toleranta dar mult mai analitica decat pana acum cativa ani . Am inceput sa fiu mai atenta la ce vreau eu ,la ce simt eu si mai ales la ce nu vreau .Sa fie o doza de egoism? Nu stiu dar simt ca-mi face bine ! Am rupt relatiile cu cativa prieteni foarte buni ...prieteni de o viata sau oricum de multi ani .La inceput ma preocupa aceasta "pierdere" ... Ma certam ... Gandeam ca poate m-am pripit ,eu cu caracterul meu vulcanic ,am luat o decizie gresita ! Apoi mi-am dat seama ca asa trebuia sa fie .Toate aceste "prietenii" ...au fost itretinute doar din partea mea ... Nu se poate ca in viata sa tot dai si sa nu primesti nimic ... ! Atunci nu mai dai si nici nu astepti sa primesti ! SIMPLU!
Am invatat lectia si ma simt foarte bine acum ! E ca atunci cand faci curatenia de primavara ... O gramada de lucruri inutile ...Arunca ..elibereaza-te ! Da drumul acelor greutati pe care le tot cari dupa tine .O sa te simti un pic singur dar trece repede ! Viata merge inainte ,cu sau fara prieteni ,cu sau fara rude ,cu sau fara familie ...NE nastem singuri ,murim singuri ! E fain daca pe drumul vietii avem " parteneri , de drum " asa cum ne dorim ,asa cum meritam ...dar daca nu-i avem ..se poate si fara !
Wer sich zum Wurm macht ,soll nicht klagen wenn er getreten wird.-zicea Kant ,acum mai bine de doua sute ani .Si bine zicea ! Acum e mai valabil decat atunci .

2 Kommentare:

  1. Alţii au fost şi mai radicali: ne naştem, suferim şi murim singuri...

    AntwortenLöschen
  2. Singuratatea poate fi un lucru bun uneori, ne ajuta sa ne redescoperim...sa intelegem mai bine unde suntem si incotro vrem sa ajungem, sa ne intoarcem pe calea noastra atunci cand din diferite motive ne-am abatut...daca nu esti impacat cu tine insati degeaba esti inconjurata de prieteni...ei nu te pot ajuta cu nimic in momentele critice.

    AntwortenLöschen