Samstag, 3. April 2010

Paste Fericit!

Cred ca am atins ceva ..sunt laun internet-cafe...
Deci seara cand ma plimb pe plaja din Palma,observ decolarea si aterizarea avioanelor ...pe aeroportul din Mallorca ...Este un du-te-vino ..nemaipomenit .Aseara pe langa avioane pe cerul instelat ,pe langa sgomotul valurilor si mirosul marii ...am mai observat si un baiat de baiat ...mare ,lat in spate ...mirosind groaznic a parfaum (parea ca se spalase in el ) ,parul dat pe spate ,plin de gel ...(doar vioara-i mai lipsea!).Nu mica mi-a fost mirarea cand "latul " nemaiavand loc pe strada a inceput o ambuscada cu mai multi tineri de culoare ...A plecat suparat ,dar suparat rau ...Stiti cum e un "lat "suparat rau ?! El merge asa de zici ca innoata ... isi scutura picioarele de parca i-a intrat pietris in chiloti si incearca cand pe dreapta cand pe stanga ... sa se elibereze ,scuturandu-si picioarele la fiecare pas ..Cu fatza se foarte suparat il suna deci pe GABI...Si-i zice :Ba Gabi ,vino ba ca e niste ciori aicia...baga-mi-as pula! ..SI ia si un PAR cu tine!
Ciorile care "e" ...E si ele saracele cu treaba ... Adica ele vin din Senegal ,Gambia ...Alearga toata ziua pe plaja cu ochelari de soare,cu zdranganele ...cu te miri ce ! Eu ii compatimesc ,sincer! Fac n-shpe kilometri pe zi ,alearga de dimineata pana seara sa castige cativa banuti ..Magazinele sunt pline cu aceleasi produse ,lumea e destul de sceptica nu prea cumpara de la ei ...iar insula e vizitata in special de germani si englezi ...care sunt si mai sceptici si de ce nu ,mai rasisti decat alte nationalitati ! Eu stiu doar ca platesc foarte greu pretul "Libertatii" ..Trebuie sa munceasca foarte multi ani sa-si plateasca "drumul" sau "viza"...Apoi vor sa-si ajute familiile ramase-n urma ...Pentru mine sunt destine irosite! Dar cum zice un mare filozof german :DESTINUL FACE CARTILE SI NOI JUCAM!Ii multumesc lui Dumnezeu ca pana acumam tot avut carti bune ,chiar daca am mai si pierdut,nu am stiut sa joc ....Intre timp am mai invatat regurile jocului.
Deci...."e niste ciori ..p-aci pan Mallorca ...care au suparat "O CIOARA " d-a noastra ! Sa vina Dom"le GABI cu PARU".Cum de nu ne-am gandit noi pana acum la metoda aceasta de educatie !? E simpla ,eficace ...cunoscuta mai ales de ei ! Si poate chiar functionabila !Il facem pe GABI Seful PARANGIILOR ...Nu stiu cine o sa ne sponzorizeze Parii ,ca ramanem naiba fara paduri ,la cate ciori avem si la cati pari trebuie sa rupem pe ei !DAR CE FRUMOS AR FII

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen