Samstag, 2. Oktober 2010

A mai trecut o zi!

AZI ar fi fost ziua mamei ...daca ar mai fi trait!
Anul trecut,pe 2 oct cand ii spuneam "LA MULTI ANI"...isi facea planuri pentru viitoarea stranepoata ..."NICI NU SE GANDEA"...asa se exprima mama ...sa nu o cresca si pe IOANA asa cum a crescut-o si pe fata nepoatei cealalta...macar pana merge la scoala "dac-o vrea Dumnezeu!"si-si facea o cruce mare ,asa cum numai taranii stiu sa o faca ,cu incredere si simplitate.
DUMNEZEU ...nu a vrut!
Azi as fi sunat-o....I-am aprins o candela si m-am asezat din nou in pat,cu amintirile din copilarie...Apoi am adormit si visam ca intrebam un var al mamei mele ,cum era bunica ,mama mamei care a murit asa tanara ,la 31 ani ....M-a trezit sora mea cu un telefon ...Ea "a impartit"...si fata mea "a impartit"...Eu nu am cui ...si nici nu stiu cum se face...
Ma gandeam doar ca as vrea ca fata mea sa nu planga ,sa nu sufere ,sa nu aprinda lumanari si nici sa nu "imparta" in primul an cand eu n-o sa mai fiu !As vrea sa fie cu cei care-i sunt dragi la o terasa ,sau o gradina ...undeva afara ,la aer curat ,cu trandafiri in jur ...sa bea ,sa manance ,sa asculte muzica ...si sa fie siguri ca eu sunt acolo cu ei !
Stiu ca toate trec ...!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen