Donnerstag, 14. Oktober 2010

Incercarile vietii!

Ziceam ca-l consideram o "carte necitita "...sau neterminata ...Ma interesa ,voiam sa stiu cum se termina ,aveam timp...(de ce oare ?nu era si timpul meu?si viata mea?)Nu voiam sa citesc ca pe un roman politist de la sfarsit ...
Acum stiu ca e o "carte "fara pagini ,fara continut ..niste coperti prost ilustrate ...si atat .Ce am invatat? care a fost "lectia"pe care ar fi trebuit sa o invat din aceasta incercare?Nu stiu !Poate ar trebui sa o contactez pe actuala amanta ....Sa o intreb cum e cu sotul meu in hoteluri de lux? Eu nu am avut placerea sa-l descopar ...in asemenea ipostaze.Cum ii plac verghetele?Sunt de platina ?(asa par!)Eu am primit un frumos diamant...cu explicatia ca in tara lui ,barbatii nu poarta verghete?Cum o fi oare ca atunci cand partenerul de viata isi conduce mama pe ultimul drum ,tu sa petreci nopti fierbinti ,clipe romantice...intr-un alt capat de lume ...cu altcineva?O fi acolo un ALT DUMNEZEU"?
CRed ca daca as mai trai inca o mie de ani nu as putea sa inteleg minciuna ...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen